Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

Nya tag

Av Saga Engström - 14 oktober 2014 22:54

Jag har insett vad jag gjort för fel.
Alla förändringar över en dag. Tror inte det fungerar så för mig.

Utmaningar, en sak i taget osv kanske är min grej.

Nu har jag ätit hyffsat bra ett par dagar, varit ute på promenad och känner att jag mår bra. Känner mig piggare igen, mindre svullen i magen och mindre trött och grinig vilket jag varit det sista.

Funderar på en utmaning en kollega tipsade om. 100 pass på 4 månader.
Vilka pass som helst.
Promenader, simning, springa, gymmet, you name it.

Känns som en bra idé. Får se om man kan få med Jenny och min kära man på det hela. Viktoria också om hon vill.

Heja??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Engström - 15 oktober 2014 11:57

Idag blir det en PW med mannen min. Drar med oss vovven och går en bit. Funderar på att köpa en stegräknare. Någon som vet vart det finns sådana som är bra till ett bra pris? :) ...

Av Saga Engström - 28 augusti 2014 08:12

Sockerråttan tog över igen. Men denna gången är jag mer beslutsam än någonsin till att klara det här. Denna gången ska jag köra så nära 0 som möjligt/fakirnivå i kollisar/100gram och se om jag blir mindre triggad till socker. Önskar mig själv oc...

Av Saga Engström - 22 augusti 2014 08:41

Nu har jag varit lite borta ett tag från denna bloggen.Det finns lite blandade anledninar till det..   För det första har jag skaffat jobb, så jag ska bli personlig assistent igen =) Och Lägenhet i Hällefors med min sambo är fixad och vi har ett ...

Av Saga Engström - 14 augusti 2014 17:45

Huvudet känns som om det håller på att sprängas. Magen bubblar. Fy fan. Orkar inte! Idag är en sådan där dag där jag vill slänga LCHF i väggen och skita i allt. Kroppen skriker. "Godis!!!Glass!!!Pizza!!!" Det snurrar runt, runt i mitt huvu...

Av Saga Engström - 13 augusti 2014 16:48

Vissa dagar måste jag säga är sjukt jobbiga. När man har tusentals saker att fixa, eller bara saker man vill göra, så blir det grymt jobbigt när det känns som om rumpan är gjord av cement och man bara KAN inte ta sig för att börja greja. Om jag ...

Presentation


Det här är jag.
För nu.
Förändring är i luften.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards